9 Ιουλ 2008

Ο πιτσιρικάς αρρώστησε

Ένας πιτσιρικάς (10 - 11 χρονών) επιστρέφει από το σχολείο με πόνους στην κοιλιά. Η μάνα του, τον πάει στο δωμάτιό του, τον ξαπλώνει και πάει να πάρει τηλέφωνο στον γιατρό. Σε κάποια φάση ακούγονται φωνές από το δωμάτιο του μικρού.
- "Μάνα! Έλα λίγο"
Η μάνα τρέχει:
- "Μάνα, κάνε μου μια σούπα και δώσε μου και 200 ευρώ χωρίς δεύτερη κουβέντα", της λέει με πνιχτή φωνή, πιάνοντας την κοιλιά του, που εξακολουθούσε να πονάει.
- "200 ευρώ? Τι τα θ..."
Ο πιτσιρικάς βγάζει ένα σουγιά και συνεχίζει:
- "Είπα 200 αλλιώς θα έχουμε άλλα"
Η μάνα τρελάθηκε... Φωνάζει αμέσως τον γιατρό και τον σύζυγό της από τη δουλειά, ο σύζυγος επιστρέφει σπίτι άρον-άρον και ενώ τους εξηγεί τι συμβαίνει ο πιτσιρικάς φωνάζει:
- "Μαμά, μπαμπά! Ντόκτορ! Για ελάτε 1 λεπτό που σας θέλω"
Οι γονείς και ο γιατρός τρέχουν στο δωμάτιο και βλέπουν τον πιτσιρικά ντυμένο με μαύρο κουστούμι,  μαύρο γυαλί να κρατά ένα 45άρι. Δεξιά και αριστερά του δύο μπράβοι με παρόμοια αμφίεση...
- "Λοιπόν, ... ωχ!..." (πιάνει την κοιλιά του), "... από εδώ και μπρος το πράμα αλλάζει... Οι τρεις σας θα μου δίνεται από 1000 ευρώ το μήνα αλλιώς θα ... ωχ!..." (ξαναπονάει η κοιλιά του) "... αλλιώς θα σας καθαρίσω καθάρματα. Καταλάβατε?"
Οι γονείς έπαθαν 100 εγκεφαλικά.
- "Αγόρι μου είσαι καλά? Τι χαζά είναι αυτά?", ρωτάει ο πατέρας
- "Are you talking to me?..", απαντά ο πιτσιρικάς με τουπέ "... και κάτι άλλο... ωχ - ωχ!... Τα αγόρια μου από δω θα μείνουν 2-3 μέρες στο σπίτι μέχρι να γίνω καλά. Όποιος τολ... ωχ!" (η κοιλιά) ".... όποιος τολμίσει να μην τους σεβαστεί θα τον φάω λάχανο... ωχ!..."
Η μάνα έβαλε τα κλάματα...
 - "Γιατρέ! Τι έχει!??"
- "Τίποτα, κυρία μου... ησυχάστε... Μια απλή ίωση είναι... "
- "Ε, τι σόι ίωση είναι αυτή?"
- "Γκανγκστερντερίτιδα"


ένα παιδί
βοήθημα: καφές
τόπος: Πλατανίτσι
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

2 σχόλια:

Fivos είπε...

Μήπως εννοείς Γκανγκστερντερίτιδα;;;
Απίστευτο παντως!!!

Unknown είπε...

Έχεις δίκιο. Το διορθώνω αμέσως