25 Οκτ 2009

Ο ατζέντης

Ο ιδιοκτήτης ενός νυχτερινού μαγαζιού στην Θεσσαλονίκη έρχεται σε επαφή με την εταιρεία διοργάνωσης συναυλιών του Τάκη.
- "Ναι.. Γεια σας. Έχετε κάποιο μεγάλο όνομα να μου προτείνεται? Θέλω να κάνω ένα μεγάλο event για τα τρίτα γενέθλια του μαγαζιού μου."


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "Κύριέ μου πέσατε στην περίπτωση. Μιλάτε με τον κολλητό φίλο της Τζίνιφερ Λόπεζ! Έρχομαι αμέσως από εκεί να κλείσουμε τις λεπτομέρειες."
Όντως, λοιπόν, ο Τάκης πηγαίνει ο ίδιος στο μαγαζί του τύπου, συνεννοούνται για τις αμοιβές και τις λοιπές λεπτομέρειες και η καμπάνια ξεκινά. Όλη η Ελλάδα γεμίζει με αφίσες, οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικού σταθμοί παίζουν συνέχεια το event, όλα είναι έτοιμα για το μεγάλο γεγονός.
Μία μέρα πριν το live ο Τάκης τηλεφωνεί στον ιδιοκτήτη:
- "Εεεεε. Να σας πω λίγο... εεεε, ξέρετε... η Λόπεζ... δεν θα μπορέσει..."
- "ΤΙΙΙΙ!!!!! Τι λες ρε μ@λάκα!! Πλάκα μου κάνεις!! Έχω ετοιμάσει τα πάντα!! Έχω ξοδέψει μία περιουσία για διαφήμιση!! Θα σε κλείσω μέσα ρε! Θα σε πάω στα δικαστήρια ρε!!"
- "Ηρεμήστε κύριε σας παρακαλώ.", απαντά ο Τάκης, "σας δίνω το λόγο μου ότι θα σας φέρω ένα θέαμα εντελώς αντάξιο της Λόπεζ. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα. Σας δίνω το λόγο μου ότι αντι για την Τζέι Λο θα φέρουμε ένα θέαμα 100% αντάξιό της. Δώστε μου αυτή την ευκαιρία και δεν θα χάσετε"
Με τα πολλά, ο καταστηματάρχης, μην έχοντας και πολλές επιλογές δίνει στον Τάκη το ΟΚ και έρχεται η ώρα της μεγάλης βραδιάς.
Sold out, κόσμος, κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά, κοσμικοί και επώνυμοι... Χαμός. Τα φώτα κλείνουν, η μουσική δυναμώνει και ανοίγει σιγά-σιγά η κουρτίνα της σκηνής. Ο κόσμος περιμένει με κομμένη την ανάσα. Ξαφνικά, προς έκπληξη των πάντων, στην σκηνή εμφανίζονται κάτι καφέ θηλαστικά και αντί για τραγούδια ακούγονταν τα μουγκρίσματά τους... Ο κόσμος πάγωσε. Αμέσως ο ιδιοκτήτης πιάνει τον Τάκη από το λαιμό σε έξαλλη κατάσταση:
- "Τι είναι αυτό ρε!!! Τι πράμα είναι αυτό!!! Που είναι το θέαμα που μου υποσχέθηκες!"
- "Ε, να επειδή δεν μπορούσε να έρθει η Λόπεζ... έφερα αυτό"
- "Τι είναι αυτό!!!??"
- "Οι αντι-λόπες"


ένα παιδί
βοήθημα:τίποτα
τόπος:Μαρτίου
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

3 σχόλια:

Wire_n_Wood είπε...

Πωωωω...δευτεριάτικα! Τι κεραμίδα ήταν τούτη! Θεϊκό!

Αθηνά είπε...

Ωραίο ξεκίνημα για την εβδομάδα!!!Σούπερ :)

StaMoutraSas είπε...

eisai apaisios!! se latrevo!!