29 Απρ 2009

Το παιδικό παιχνίδι

Ο Τάκης, ως νέος πατέρας, αποφασίζει να αγοράσει στο γιο του ένα πρωτότυπο παιχνίδι. Με πολύ χαρά φτάνει σπίτι και παραδίδει με περηφάνια το δώρο στο γιο του.
Ο γιος το ανοίγει αμέσως και με έκπληξή του βλέπει κάτι τουβλάκια.
- "Τι να κάνω τώρα μπαμπά?", του λέει


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

- "Πρέπει να τα συναρμολογήσεις γιε μου"
Με τα πολλά, ο γιος του Τάκη καταφέρνει να φτιάξει έναν πύργο. Μόλις, όμως, τον ολοκληρώνει συμβαίνει κάτι πολύ παράξενο. Ο γιος αρχίζει και βγάζει σγουρά μαλλιά και χοντρά μάγουλα και τραγουδάει αισχρά σκυλάδικα:
- "Δεν μου λείπεις, δεν μου λείπεις, ... όσο θα παίρνω τις στροφές" και άλλα τέτοια.
Έξαλλη η γυναίκα του Τάκη, μπαίνει στο δωμάτιο:
- "Τι είναι αυτό που έφερες στον γιο μου!!?"
- "Μα είναι το πιο φυσιολογικό και διαδεδομένο παιχνίδι στον κόσμο!"
- "Πως λέγεται μπαμπά?", ρωτάει ο μικρός σκυλάς πίνοντας το ουίσκι του.
- "Τερ-λέγκο"


Ανθρώπινα πονεμένος
βοήθημα:τσίπουρο
τόπος:Καλαμαριά
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

Αθηνά είπε...

Ε ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :))))))))))))))))))) χαχαχαχαχαχαχα!!!!'Ελιωσα!!!!!!!!!!