22 Μαΐ 2009

Το ποτό

Ο Τάκης με τον Σάκη ξεκινάνε να πάνε επίσκεψη στον Λάκη που είχε τα γενέθλιά του. Με τα πολλά του δίνουν το δωράκι κάθονται στο σαλόνι μαζί με τους υπόλοιπους και ο Λάκης ρωτάει τι θα πιούνε.
- "Ουίσκι κανείς?"
- "Εγώ... εγώ ... εγώ", απαντάνε μερικοί


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "Βότκα?"
- "Εγώ... εγώ", απαντάνε κάποιοι άλλοι
- "Μπυρίτσα κανείς?"
- "Μία εγώ... κι εγώ", ξανά αποκρίνονται κάποιοι από τους καλεσμένους
- "Μήπως από τους οδηγούς της παρέας μας θέλει κανείς Περιέ?"
- "Ναι εγώ ένα" απαντά ο Σάκης που είχε πάει με τη μηχανή
- "Κρασάκι κάποιος...", συνεχίζει ο Λάκης και αφού απαντάνε και σ' αυτό ο Λάκης πάει στην κουζίνα και επιστρέφει σε 5 λεπτά με ένα δίσκο.
- "Ορίστε τα ουισκάκια, η βοτκίτσα..." μουρμουράει και αφήνει τα πράματα... "να και το δικό σου..." αποκρίνεται στον Σάκη και του αφήνει στο τραπέζι ένα σκύλο
- "Τι είναι αυτό ρε!!", λέει ο Σάκης απορημένος
- "Ε, καλά τώρα δεν είπαμε... Κανίς Περιέ"


ένα παιδί
βοήθημα:μπύρα
τόπος:Καλαμαριά
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

PaulCook είπε...

Το ενα παιδι εγγυηση για ενα απολαυστικο δηθεν..Ευγε για ακομη μια φορα!!