29 Οκτ 2007

Παράξενη γυμναστική


Ήταν μια φορά δύο φίλοι. Ο ένας ήταν σε πολύ καλή φόρμα, ενώ, ο άλλος σε μάλλον κακή, με μερικά κιλάκια παραπάνω. Εκεί που συζητούσαν ο τυπάκος με την κοιλίτσα ρωτάει τον φίλο του:
- "Ρε Τάκη, τι κάνεις και διατήρησε τόσο καλά?"
- "Πάω γυμναστήριο, Σάκη μου."
- "Καλά, δεν είναι κουραστικό με τόσες ώρες που δουλεύεις?"
- "Τι κουραστικό ρε! Ίσα - ίσα που είναι πολύ διασκεδαστικό. Εγώ δεν κάνω όργανα και μαλακίες..."
- "Και τι κάνεις?"
- "Έλα μαζί μου και θα δεις..."
Όντως, ο Σάκης, την επομένη κιόλας, βάζει τις φόρμες του, παίρνει το αμάξι του και πάει, μια και δυο, να κάνει γυμναστική με τον Τάκη στο γυμναστήριό του. Μπαίνουν μέσα, πάνε στον χώρο που θα γινόταν το μάθημα και τι να δει... Ένα δωμάτιο γεμάτο μωρά (όλα αγόρια) και ο γυμναστής. Ο Σάκης έμεινε με ανοιχτό το στόμα...
- "Καλά, τι είναι αυτό?"
- "Θα δεις!"
Η γυμναστική ξεκινά, όλοι παίρνουν από ένα μωρό στα χέρια και υπακούοντας στον γυμναστή αρχίζουν και παίζουν με τα μωρά σε στιλ γυμναστικής... Τι τα σηκώνανε ψηλά και φώναζαν "Ωχ! Να χαρώ εγώ το αγόρι μου", τι τους κάνανε το αεροπλανάκι και φώναζαν "Αγορίνα μου"... και όλα με ρυθμό και υπο τις οδηγίες του γυμναστή. Μετά από καμια ώρα, που τελείωσε και το μάθημα, ο Σάκης ιδρωμένος και αναζωογονημένος από τη γυμναστική λέει στον Τάκη:
- "Ώστε, έτσι διατηρήσε ε?"
- "Ναι. Ωραία γυμναστική δεν είναι?"
- "Ωραία αλλά λίγο παράξενη... Πως ονομάζεται?"
- "Γιόκα"

ένα παιδί
βοήθημα: μπύρα
τόπος: οικία κυρ Κυριάκου
2007

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

apisteuto palikaria....
keep up the good work!

StaMoutraSas είπε...

eisai apaisios!!!!:D