13 Μαΐ 2008

Φτηνή εγχείριση

Πάει ένας τύπος στο γιατρό να κάνει εξετάσεις. Ο γιατρός τον εξετάζει και του λέει ότι πρέπει να κάνει επειγόντως μία εγχείριση.
- "Και πόσο θα μου κοστίσει γιατρέ?"
- "4000 ευρώ"
- "Πόσα!!???"
Ο τύπος τρελάθηκε... Την ίδια, κιόλας, μέρα πάει σε δεύτερο γιατρό και του δείχνει τις εξετάσεις. Μια ματιά ήταν αρκετή...:
- "Θα πρέπει να κάνετε αμέσως εγχείριση"
- "Και πόσο θα μου κοστίσει γιατρέ?"
- "5000 ευρώ"
- "5000!!!??? Εσύ είσαι ακριβότερος και από τον προηγούμενο!"
Με τα πολλά, ο τύπος επισκέπτεται άλλους 5 γιατρούς αλλά χωρίς να βρει τιμή κάτω από 4000 ευρώ. Το βράδυ, αποκαμωμένος, πιάνει κουβέντα σε έναν φίλο του:
- "Άσε ρε Σίμο. Πρέπει να κάνω μία εγχείριση και όλοι μου ζητάνε από 4000 και πάνω. Δεν έχω ρε τόσα φράγκα ρε φίλε... Που θα τα βρω?... Τι θα κάνω?"
- "Καλά γι' αυτό χολοσκάς?! Γιατί δεν πας στο Lidl? (Λιντλ)"
- "Στα Lidl?!! Έχει γιατρούς στο Lidl?"
- "Καλά ρε που ζεις! Φυσικά και έχει, και μάλιστα πολύ φτηνούς. Να μη σου πω στη μισή τιμή..."
- "Μισή τιμή?!!"
Ο τύπος, την επομένη κιόλας, πρωί - πρωί, ντύνεται και ξεκινά για τα Lidl. Μπαίνει μέσα, πάει στη ρεσεψιόν και ρωτάει διστακτικά για τους γιατρούς.
- "Βεβαίως κύριε... Εννοείται έχουμε γιατρούς. Θα πάτε στο βάθος σε εκείνη την πόρτα είναι τα ιατρεία μας"
Ο τύπος πάει πίσω, βρίσκει την πόρτα του γιατρού και μπαίνει μέσα. Του δίνει τις εξετάσεις και ξεκινάει να του μιλήσει:
- "Σας ακούω..."
- "Ξέρετε γιατρέ..."
Ο γιατρός τον διακόπτει απότομα, γυρνάει προς έναν σκύλο που ήταν εκεί δίπλα και αρχίζει να κουβεντιάζει μαζί του...
- "Συγνώμη... Συνεχίστε παρακαλώ."
- "Ε, να γιατρέ πήγα..."
Ο γιατρός τον ξαναδιακόπτει και αρχίζει να μιλά σε μια γάτα που ήταν, επίσης, μέσα στο ιατρείο.
- "Μα τι γίνεται εδώ!? Μιλάτε με τα ζώα?"
- "Ε να εδώ ο Ρεξ μου λεγε για μια παρόμοια περίπτωση με τη δική σας και η Ψιψίνα μου είπε για την κουνιάδα της που έκανε ίδια εγχείριση προ διετίας..."
- "Τι λες ρε γιατρέ!!??? Ρε είσαι τελείως τρελός?"
- "Όχι κύριε...", απαντά πράα ο γιατρός... "Μάλλον δεν θα έχετε ακουστά... Είμαι o doctor του Lidl"


ένα παιδί
βοήθημα: μπύρα
τόπος: Καλαμαριά
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: