24 Ιουν 2008

Τα δαχτυλίδια

Πάει ένας τύπος σε ένα κοσμηματοπωλείο να αγοράσει ένα δαχτυλίδι. Ο υπάλληλος αρχίζει του δείχνει διάφορα δαχτυλίδια και ο τύπος αρχίζει τις ερωτήσεις:
- "Αααα! Πολύ ωραίο αυτό! Διαμάντι είναι?"
- "Ναι"
- "Και πόσο κοστίζει?"
- "500 €, 1000 €, 720 € και 650 €"
Ο πελάτης κοιτάει τον πωλητή παραξενεμένος...
- "Εεεε, εκείνο το άλλο, από λευκόχρυσο είναι?"
- "Μάλιστα κύριε"
- "Αυτό πόσο το 'χεις?"
- "Αυτό πάει στα 630, 420, 550, 600 και 736 €"
Τι διάολο συμβαίνει εδώ ρε γαμώτο!..., σκέφτεται ο πελάτης και συνεχίζει τις ερωτήσεις:
- "Μου άρεσε και εκείνο δεξιά. Και εκείνο διαμάντι είναι ε?"
- "Πράγματι! Πάρα πολύ ωραίο κομμάτι!"
- "Για πες μου και για αυτό. Τιμή?"
- "Α αυτό είναι λίγο πιο ακριβό. 2000, 1370, 1200, 2100 και 1420 ευρώ..."
Ο πελάτης δεν άντεξε...
- "Καλά ρε φίλε! Πλάκα μου κάνεις?"
- "Μπαρδόν?!!"
- "Ε τι μπαρδόν! Μου λες 5 τιμές για το καθένα!"
- "Μα είναι απολύτως φυσιολογικό."
- "Γιατί?"
- "Γιατί είναι πολύτιμοι λίθοι"


ένα παιδί
βοήθημα: καφές
τόπος: Καλαμαριά
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

3 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

-Πόσο κάνει;
-50000€
-Πολύ καλή τιμή, αυτό;
-70000€
-Αααα... πάρα πολύ καλή τιμή! Εκείνο;
-100000€
-Υπέροχη, υπέροχη τιμή!
-Να σας κάνω μια ερώτηση; Πείτε μου, μεταξύ μας, σας αρέσουν αλήθεια αυτές οι τιμές;
-Είναι λίγο ακριβά εδώ που τα λέμε, αλλά τι να κάνω, είμαι πολύ φιλότιμος!

Ανώνυμος είπε...

kala, milame cybergoulion ta sxolia sou einai thrylika..

Ανώνυμος είπε...

Με το μπαρδον...Περιμενα να διαβασω κατι πολυ πιο μετριο.Απογοητεύητηκα.
τακι-σαμ.( "σουβλιζω και τζαμο αμα λαχει" ).