20 Σεπ 2008

Καινούριο διαμέρισμα

Ο Σάκης προσκαλεί το φίλο του τον Τάκη στο καινούριο το σπίτι που αγόρασε.Έρχεται ο Τάκης και χτυπάει το θυροτηλέφωνο.
- "Εμπρός", απαντά ο Σάκης.
- "Έλα Σάκη, ο Τάκης είμαι, άνοιξε. Σε ποιον όροφο είσαι;"
- "Έλα Τάκη, ανέβα. Στον έκτο είμαι."
Ανοίγει την πόρτα, πάει ο Τάκης στο ασανσέρ και βλέπει ότι είχε κουμπιά μέχρι τον πέμπτο όροφο.
Παίρνει τηλέφωνο από το κινητό στον Σάκη και ρωτάει:
- "Έλα Σάκη, έκτο δεν μου είπες;"
- "Ναι, έκτο!"
- "Εδώ στο ασανσέρ μέχρι πέμπτο έχει."
- "Ναι, το ξέχασα. Πάτα πέμπτο και μετά ανέβα με τα πόδια στον έκτο. Είναι ο τελευταίος όροφος κι ακόμα δεν είναι διαμορφωμένο το ασανσέρ."
- "Εντάξει."
Φτάνει λοιπόν ο Τάκης στον πέμπτο, βγαίνει, και ανεβαίνει με τα πόδια στον έκτο
Ο Σάκης τον υποδέχεται στην είσοδο.
Μπαίνει μέσα στο σπίτι ο Τάκης, και αναφωνεί από θαυμασμό:
- "Τι σπιταρόνα είναι αυτή, ρε!!!"
Κι ο Σάκης απαντά:
- "Ρε;;; Τι ρε;;;;"

Τανυσίπτερος
Βοήθημα: Φύλλα δάφνης
Τόπος: Άδης headquarters

2008
**ΣουΚουΑρ**

7 σχόλια:

Argosholis είπε...

den kserw an prepei na aisthanthw xara h ahdia poy exoyme ephreasei ton kosmo kat'ayto ton tropo

Voltsek είπε...

Παγώσαμε...

PaulCook είπε...

Η παναγια μαζι μας ειναι..

Ανώνυμος είπε...

aisxos ,aidies ,frikh ,ti allo ,kai pali aisxos

Χρήστος είπε...

δεν ξέρω πως αισθάνομαι...μούδιασα...δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν, αφήστε με!

κυρ-μπατζανάκης είπε...

Οχι άλλο ΟΧΙΙΙ !!!!
Θα το φάω όόόλο το φαγητό μου μανούλα.Μη μου διαβάζεις
κι άλλο δήθεν!!!
ουααααάά !!!!

mankis είπε...

ΑΧ!