5 Νοε 2008

Τα διόδια

Μια οικογένεια ξεκινά οδικώς από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Το αυτοκίνητο της οικογένειας, όμως, είναι παλιάς τεχνολογίας και ο θόρυβος στην καμπίνα είναι ανυπόφορος.
Μετά από μερικά χιλιόμετρα ο πατέρας αρχίζει να γκρινιάζει:
- "Πω, πω ρε παιδιά! Πόνεσε το κεφάλι μου!"
- "Κι εμένα!", αποκρίνεται η μητέρα
- "Κι εμένα!", συμφωνούν και τα παιδιά, στο πίσω κάθισμα

Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Η ώρα περνάει και το κακό έχει παραγίνει, με την τετραμελή οικογένεια να υποφέρει από τον θόρυβο και τον πονοκέφαλο. Η γκρίνια στην καμπίνα είχε βαρέσει κόκκινο.
Σε ανύποπτο χρόνο, το αυτοκίνητο πλησιάζει σε διόδια, ο πατέρας βγάζει ψιλά, πληρώνει και φεύγουν. Δεν περνάνε 100 μέτρα και ο πατέρας συνειδητοποιεί το εξής:
- "Ρε παιδιά! Με το που περάσαμε τα διόδια μου έφυγε ο πονοκέφαλος!"
- "Κι εμένα!", αποκρίνεται με ενθουσιασμό η μητέρα, ".. εσάς παιδιά?"
- "Κι εμένα!", απαντά παραξενεμένη η κόρη
- "Κι εμένα", απαντά και ο γιος, "... αλλά είναι φυσιολογικό!"
- "Γιατί??", ρωτάνε και οι τρεις με μια φωνή
- "Αφού περάσαμε τα διόδια των Depon!"


ένα παιδί
βοήθημα: μπύρα
τόπος: Καλαμαριά
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

3 σχόλια:

Χρήστος Καλογριδάκης είπε...

Ναι οκ... μπύρα ήταν το βοήθημα.
ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ; ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ;

Ανώνυμος είπε...

akoma klaiw...

Ανώνυμος είπε...

κάψιμο...
lena