16 Ιαν 2009

Η ασφάλεια

Ο Σάκης πιάνει δουλειά σε ένα γραφείο και τρέχει στον Τάκη για συμβουλές.
- "Για πες ρε Τάκη, τι πρέπει να προσέξω?"
- "Λοιπόν, θα πρέπει να προσέξεις αυτό, το άλλο, μπλα μπλα", ο Τάκης του αναλύει τα πάντα.
Οι μέρες περνάνε και ο Σάκης μοιάζει σούπερ ικανοποιημένος με τη δουλειά. Μια μέρα, πηγαίνοντας στο γραφείο, στην αποβίβαση από το λεωφορείο, ο Σάκης, γλιστράει, στραμπουλάει άσχημα το πόδι του και σωριάζεται στο έδαφος. Δύο επιβάτες του λεωφορείου τον περιμαζεύουν και τον τρέχουν στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

Οι γιατροί του κάνουν κάποιες πρόχειρες εξετάσεις και μετά από μισή ώρα τρέχει και ο Τάκης, που είχε ειδοποιηθεί, για το συμβάν.
- "Τι έχει γιατρέ?"
- "Μην ανησυχείτε κύριε, ο φίλος σας θα γίνει καλά σε κανα-δύο μέρες. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχει ασφάλεια"
- "Δεν έχει ασφάλεια??!!"
Ο Τάκης τρέχει στο δωμάτιο και πιάνει τον Σάκη από τα μούτρα
- "Καλά ρε ζωντόβολο! Τι σου είπα! Δεν σου είπα να προσέξεις και τι να κάνεις για να έχεις ασφάλεια!?"
- "Μα πως είναι δυνατό να μην έχω ασφάλεια?! Αφού έκανα ακριβώς ότι μου είπες! Το αφεντικό μου κάθε πρωί έπαιρνε μερικά post it, έγραφε πάνω πόσο καλός και φιλότιμος είμαι, έγραφε πόσο έξυπνος και απαραίτητος είμαι για την εταιρία και πολλά άλλα και μου τα κολλούσε στην μπλούζα"
- "Τι βλακείες είναι αυτές???!!! Τι σχέση έχουν αυτά ρε?!"
- "Καλά ρε Τάκη!! Θα με τρελάνεις! Εσύ δεν μου είπες για να έχω ασφάλεια να απαιτήσω να μου κολλάνε τα εύσημα?!"



ανθρώπινα πονεμένος
βοήθημα: δεν ξέρω τι αλλά έκανε δουλειά
τόπος: Καλαμαριά
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

4 σχόλια:

doulgeridis epameinondas είπε...

ayto einai poly kalo..8ymizei kales epoxes

Unknown είπε...

Nonda, συμφωνώ απόλυτα

Ανώνυμος είπε...

KAMMENO XARTI O PONEMENOS...

beth είπε...

oxi oxi...
o an8rwpina ponemenos apla... ta spaei.
go on an8rwpine ponemene. eimaste mazi soy, clap clap clap