9 Μαρ 2009

Ο πολιτικός

Πλησιάζουν οι εκλογές και ο Μάκης δέχεται πρόταση να κατέβει υποψήφιος του κόμματος "Εθνική Καταστολή". Πιάνει, λοιπόν, κουβέντα με τον Σάκη και το αναλύουν:
- "Έτσι, που λες, ρε Σάκη. Με είπαν να μπω υποψήφιος να ουμ´. Να σου πω την αλήθεια, εγώ δεν το καλοβλέπω το πράμα"
- "Τι είναι αυτά που λες ρε!", ωρύεται ο Σάκης, "είναι η ευκαιρία της ζωής σου! Πρέπει να το δοκιμάσεις, να κατέβεις και να προσπαθήσεις να βγεις!"
- "Λες ρε?..."
- "Καλά! Χαζός είσαι?! Εννοείται!"

Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

Με τα πολλά, ο Μάκης πείθεται και 10 μέρες πριν τις εκλογές οργανώνει προεκλογική συγκέντρωση στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας. Ο, υπερήφανος, Σάκης καταφτάνει στο χώρο, κάθεται κάπου στις κερκίδες και περιμένει με αγωνία την έναρξη της ομιλίας. Το στάδιο ήταν γεμάτο με κόσμο. Κόσμος στις εξέδρες, κόσμος μέσα στο χόρτο του γηπέδου, κόσμος παντού εκτός από το κουλουάρ.
Εκεί κάνει την εμφάνισή του ο Μάκης... Ξαφνικά, λοιπόν, εισέρχεται στο στάδιο με σορτσάκι και φανέλα, κρατώντας μία πλαστική σημαία της παράταξης και αρχίζει να τρέχει στους διαδρόμους του κουλουάρ. Ο κόσμος εκστασιασμένος άρχισε να τον αποθεώνει, καθώς αυτός πηδούσε εμπόδια, έκανε άλματα στο σκάμα και άλματα επί κοντό. Ο Σάκης πάγωσε...
- "Καλά ρε Μάκη!!!", τον πλησιάζει μπαίνοντας στο κουλουάρ, ουρλιάζοντας, "τι κάνεις ρε να πούμε? Τι σορτσάκια και άλματα και καραγκιοζιλίκια είναι ρε αυτά!!"
- "Καλά ρε! πλάκα μου κάνεις!?", απαντά εξοργισμένος ο Μάκης, "εσύ δεν μου είπες?"
- "Εγώ??!!"
- "Εγώ???", μιμείται κοροϊδευτικά τη φωνή του Σάκη, "εσύ δεν μου είπες να μπω στον πολιτικό στίβο?!"


ΒΝΤ
βοήθημα: τσίπουρο
τόπος: Καλαμαριά
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

5 σχόλια:

doulgeridis epameinondas είπε...

oiktro..

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΣΟΥ.ΑΝΙΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ

Unknown είπε...

Μερικοί "Ανώνυμοι" μάλλον έχουν χάσει κάθε αίσθηση του χιούμορ. Και δεν το λέω, "φίλε" "ανώνυμε" για το αν σου άρεσε ή όχι αυτό που διάβασες αλλά για τον τρόπο που "εκφράστηκες".
Αυτά για το σχόλιο που μόλις διαγράφηκε

Ανώνυμος είπε...

a, egw exw xasei esthisi tou xioumor e?
mallon allakses tous rolous...
alloi exoun xasei tin aisthisi tou xioumor.
vres paidi mou pragmatika anekdota pou gelaei o kosmos...

Unknown είπε...

Δεκτή η κριτική σου. Άλλη φορά δεν χρειάζεται να βρίζεις όταν θέλεις να πεις κάτι.