2 Ιουλ 2009

Καταπληκτικός μουσικός!

Ο Σάκης και ο Τάκης έχουν βρεθεί στην Αμερική και αποφασίζουν να βγουν το βράδυ σε κάποιο μπαράκι να ακούσουν λίγη αμερικάνικη μουσική. Μπένουν λοιπόν σε ένα μπαρ, πέρνουν τα ποτά τους και απολαμβάνουν την live μουσική. Τους έχει εντυπωσιάσει ένας μαύρος τύπος, τυφλός, που παίζει εκπληκτική μουσική!


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- Πωωωω ρε Τάκη, τι μουσικάρα παίζει το αλάνι?? Πάμε να τον γνωρίσουμε!, λέει ο Σάκης.
Πηγαίνουν λοιπόν στο καμαρίνι του, και βλέπουν την πόρτα μισάνοιχτη. Κρυφοκοιτάνε και βλέπουν τον μαύρο τυφλό μουσικό να είναι προσηλωμένος μπροστά σε έναν αποχυμωτή και να έχει διπλα του κάτι μινιατούρες με τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου. Εκείνη τη στιγμή περνάει ένας υπεύθυνος του μαγαζιού και αποφασίζουν να τον ρωτήσουν.
- Συγνώμη τι κάνει ο τύπος μεσα?? Τι τα θέλει αυτά τα θαύματα και τον αποχυμωτή?? Τρελός είναι?? Θα τα στύψει??, ρωτάει ο Τάκης.
- Ναι!, απαντάει ο υπεύθυνος του μαγαζιου, Αυτό είναι το χόμπυ του!
- Μα καλά ποιός είναι??
- Α δεν τον καταλάβατε? Ο Στύβει Wonder!


koukou138
βοήθημα:φράπα
τόπος:Χαριλάου
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

2 σχόλια:

Παιδί του Ντουβαριού είπε...

Φανταστικό ανέκδοτο..το είπα στους φίλους μου σήμερα και τους βγήκε ο καφές από την μύτη...τρελό γιέλιο....

Unknown είπε...

Οφείλω να ομολογήσω ότι το συγκεκριμένο δήθεν μας το είχε στείλει προ αμνημονεύτων χρόνων ο φίλος μου ο Nondas και εγώ λόγω τεμπελιάς δεν το έβαλα ποτέ. Είμαι αισχρός, το ξέρω. Για αυτό κάναμε και την Κοινοπραξία για να μην πάει τίποτα χαμένο από εδώ και πέρα.