18 Ιουλ 2009

Δόκτωρες της Πόκας

Αποφοιτεί ο Σάκης από την Ιατρική ΑΠΘ και πάει σε νοσοκομείο της Αττικής για ειδικότητα. Σιγά σιγά αρχίζουν οι εφημερίες και τα νυχτερινά και έτσι ο Σάκης κάνει την πρώτη νυχτερινή εφημερία. Ησυχία στο νοσοκομείο, οπότε οι δόκτωρες αποφασίζουν να στρώσουν ένα παιχνίδι πόκερ.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Αρχίζει το παιχνίδι, ποντάρει ο ένας, τα βλέπω ο άλλος, ντούκου, πάσο κλπ κλπ, έρχεται η στιγμή να ανοίξουν τα φύλλα τους.
- Σας έσκισα μάγκες, λέει ο Σάκης και κατεβάζει τρεις άσους
- Ωπ κι εγώ έχω τρεις άσους, λέει ο διπλανός του
- Κι εγώ, τρεις άσους έχω, λέει ο τρίτος
- Κι εγώ ρε σεις, λέει ο τελευταίους, τρεις άσους.
Τα παίρνει ο Σάκης, αρχίζει και βρίζει, κλέφτες, φούστηδες, λαμάκες, κλπ κλπ.
- Χαλάρωσε, του λέει ο ένας, πάντα όταν παίζουμε εδώ στο Νοσοκομείο τέτοια φύλλα μας τυχαίνουν.
- Καλά, λέει ο Σάκης, πως γίνεται αυτό...? Και τι νοσοκομείο είναι αυτό που όλο τυχαίνουν τρεις άσοι...?
- Το Three-Άσοι-ο


Redskin
βοήθημα:Δύσκολο
τόπος:Γραφείο
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: