18 Σεπ 2009

Υδραυλικός

Στο εξοχικό του Τάκη έχουν χαλάσει τα υδραυλικά και ψάχνει εναγωνίως έναν υδραυλικό. Τηλεφωνεί στο Σάκη, ο οποίος του συστήνει έναν υδραυλικό.
-Πάρε τηλέφωνο σ' αυτόν. Είναι κορυφή. Θα με θυμηθείς.

Παίρνει τηλέφωνο ο Τάκης και μετά από 10 λεπτά φτάνει έξω από το εξοχικό ένας καουμπόυ πάνω σε άλογο.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
-Εσείς με καλέσατε πιο πριν;
-Ε, μμμα, εγώ υδραυλικό ζήτησα...
-Εγώ είμαι, λέει ο καουμπόυ και πηδάει από το άλογο μαζί με το βαλιτσάκι του. Πού υπάρχει πρόβλημα.
-Ε, να, γενικώς υπάρχει κάποια διαρροή στο σπίτι.
-Ωραία, ας κοιτάξω πρώτα τους εξωτερικούς σωλήνες και τις υδρορροές!
Περνάνε στο μεταξύ πέντε ώρες κι ο καουμπόυ-υδραυλικός συνεχίζει να κοιτάει τις υδρορροές και τους εξωτερικούς σωλήνες, χωρίς να έχει μπει καθόλου μέσα στο σπίτι.
Τα παίρνει ο Τάκης και παίρνει κατ' ευθείαν τηλέφωνο στο Σάκη
-Ρε συ, τι είναι αυτός που μου έστειλες;
-Ποιος καλέ; Ο υδραυλικός;
-Ναι ρε συ. Ήρθε εδώ πέρα ντυμένος καουμπόυ και συνεχώς είναι έξω από το σπίτι και κοιτάζει τις υδρορροές. Μέσα δεν έχει μπει.
-Μα είναι φυσιολογικό. Αυτός έτσι κάνει πάντα.
-Και ποιος είναι δηλαδή;
-Ο Λούκι Look!!!


Σωκράτης ο Τανυσίπτερος
βοήθημα:Η απύθμενη βλακεία των τελευταίων ημερών
τόπος:Σουρδιστάν
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: