10 Οκτ 2009

Επανέρχομαι

Ο Τάκης είναι στα down του.Η γυναίκα του δεν μπορεί να τον
βλέπει άλλο να υποφέρει.
"Τάκη μου νομίζω οτι χρειάζεσαι λίγη ξεκούραση,πάρε λίγες μέρες άδεια,μπλα μπλα μπλα,πάνε κάπου και θα έρθω κι εγώ σε
καμιά βδομάδα που θα ξεμπερδέψω με τις δουλειές μου,μπλα.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Ο Τάκης με τα πολλά μπλα πείθεται και φεύγει.
Περνάει η βδομάδα και η γυναίκα του πάει να τον βρει,φτάνει
στο ξενοδοχείο πάει στο δωμάτιο,ανοίγει την πόρτα και τι
να δει.Ο Τάκης κάθεται απέναντι από έναν ρασοφόρο και του
μιλά.
"Είναι σωστά αυτά που γίνονται στην κοινωνία μας πάτερ?Όχι
πείτε μου,είναι σωστό οι πλούσιοι να γίνονται πλουσιότεροι
και οι φτωχοί φτωχότεροι,πείτε μου.Είναι δίκαιο να πεθαίνουν παιδιά από την πείνα?Πείτε μου πάτερ σας παρακαλώ,είναι
νόμοι αυτοί που έχουμε που δεν εφαρμόζονται ποτέ όχι πείτε
μου.
"Μα τι κάνεις εκεί αγάπη μου τρελάθηκες?"
"Μα εσύ δεν μου είπες οτι το χρειαζόμουνα?"
"Τι σου είπα?"
"Να κάνω διακο-πές."


Ανθρώπινα πονεμένος
βοήθημα:Ούζζζζζζζο
τόπος:Κάποια ταβέρνα που δεν θυμάμαι
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ανθρωπινα πονεμενε,απο αυριο μονο βοτκα