12 Δεκ 2009

Διαπαιδαγωγηση

ο τακης,ενας νεος πατερας,εχει εναν 7χρονο γιο που ειναι πολυ ζωηρος,σκανδαλιαρης και ζημιαρης.Ειδε και επαθε ο καημενος ο τακης, παιρνει τηλεφωνο την κουβερναντα που τον μεγαλωσε (ηταν και high class o Τακης...).
- Αχ Σουλα μου γλυκια (με μελισταλαχτη και gay φωνη,αν και πατερας) πες μου τι να κανω με το χρυσο μου.Ολο ζημιες κανει και ενω του κανω παρατηρησεις αυτος τιποτα.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
-τι να σου κανουν οι παρατηρησεις να'ουμ (τελικα η Σουλα αποδειχτικε πιο macho απο τον Τακη).Θελει να χειροδικισεις για να βαλει μυαλο,οπως εκανα κ εγω με σενα και βγηκες τετοιος αντρακλας (λεμε τωρα)
του δινει συμβουλες αναλυτικες ο μανταμ Σουλα, και με την επομενη σκανδαλια του μικρου, ο Τακης παει καρφι για το αστυνομικο τμημα.Φωναζει εναν αστυνομικο "αχ σας παρακαλω ελατε γιατι εχω προβληματα με το γιο μου". Με τα πολλα παει ο αστυνομικος σπιτι,το βαζει κατω ο τακης και τον γδυνει σε χρονο dt, τον αλοιφει με baby oil και του κολλαει πανω του στρασακια.Του κοτσαρει και μια Canon 12.1 megapixels στον λαιμο κ του λεει να περιμενει τον γιο.Ο αστυνομος,ενα αδυνατο αγορι, δεν εκανε και πολλα για να αντιδρασει.με το που σκαει ο σκανδαλιαρης γιος και κανει ακομα μια ζημια,ο Τακης λεει στο γιο του "χαμογελασεεεεε!" και τσαφ βγαζει μια φωτο ο ταλαιπωρος ο αστυνομος.
-ρε φαδερ τα'χεις παιξει να'ουμ? τι κανεις εκει?
-αααα,εμενα ετσι μου ειπε η κυρια Σουλα.Μολις κανεις κατι κακο να σου αστραφτω εναν μπατσο!


Αρχαγγελιδης
βοήθημα:Φακες
τόπος:Los Ambeles
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

2 σχόλια:

Dimos είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΚΑΤΕΝΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ!

Wire_n_Wood είπε...

Δεν έχω λόγια...και δεν θέλω καν να μπω στη διαδικασία να σκεφτώ πως σου ήρθε. Θεϊκό λέμε!