1 Ιαν 2010

Γιορτινο

Οι γιορτες εχουν φτασει και ο Σακης αποφασιζει με την οικογενεια του οτι πρεπει το σπιτι να μπει στο καταλληλο Χριστουγεννο-πρωτοχρονιατικο κλιμα

Και μια και δυο φτανουνε στο κοντινοτερο Jumbo και αγοραζουν δεντρο μπαλες φρου-φρου και ολα τα σχετικα


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

Εντυπωσιασμενοι ολοι μετα το τελος των αγορων ανυπομονουν να φτασουν σπιτι για να το διακοσμησουν

Φτανουν στο σπιτι και ο Σακης αναλαμβανει το ρολο οργανωτη μιας και ειχε και τρια παιδια...

-'Εσυ Τακη βαλε τα λαμπακια στο μπαλκονι
-'Λακη εσυ τα φρου φρου και Μακη εσυ το δεντρο...

Οποτε φευγουν τα παιδια και ξεκιναει ο καθενας την εργασια του

Μετα απο κανα μισαωρο και αφου εφαγε τη γιορτινη φασολαδα ο Σακης παει να επιθεωρησει την δουλεια των παιδιων του

-'ΜΠΡΑΒΟ Τακη πολυ ωραια' λεει στον Τακη που ειχε διακοσμησει πολυ ομορφα το μπαλκονι

Πηγαινει προς το σαλονι οπου ειναι ο Λακης

-'Μπραβο αγορινα μου Λακη ωραια τα εφτιαξες' λεει στον Λακη που τακτοποιησε τα φρουφρου

Προς την τραπεζαρια ομως το θεαμα ηταν διαφορετικο

Ο Μακης στεκοταν μπροστα απο το χριστουγεννιατικο ελατο και κατεβαζε καντηλια

-"Γ*** την Π***** και Γ**** την ***** και την ***** την παλιοκ******

Ο Σακης σαστισε....
-'΄ΡΕ κολοπαιδο τι κανεις εκει ποιος σε εμαθε να βλασφημας ετσι θα σε σκοτωσω ρε!!! λεει εξαλλος ο Σακης

'Καλα ρε πατερα μας δουλευεις εσυ δεν μου το πες? λεει ο Μακης

-'ΕΓΩ ΡΕ ...ΕΓΩ ΣΤΑ ΕΙΠΑ ΑΥΤΑ???

-"Μα καλα εσυ δεν μου ειπες να στολισω το δεντρο???


No Limits Chris
βοήθημα:πνευμα χριστουγεννων
τόπος:μαγαζι
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: