23 Ιαν 2010

Στην ψαραγορα

Το παρακατω δηθεν δεν ειναι δικης μου εμπνευσης αλλα ενος ξαδερφου μου που με παρακαλεσε να βαλω το δηθεν του
Επαναλαμβανω δεν ειναι δικο μου οποτε τα απειλητικα σας μηνυματα σε αυτον. Ευχαριστω.

Ο Σακης κατεβαινει στην ψαραγορα για να αγορασει κανα θαλασσινο για το τραπεζι που ετοιμαζει σπιτι του.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

Τυχαινει μαλιστα ο πολυ καλος του φιλος Μακης, να εχει παγκο με διαφορα θαλασσινα.
Αφου χαιρετιουνται με τον Σακη και λενε τα δικα τους ο Σακης αρχιζει να κοιταει και να ρωταει τον Μακη:

'Τι ειν αυτα εδω ρε συ τα μικρα?'

"Αααα αυτα ειναι αθερινες...πολυ ωραιες" λεει ο Μακης

Προχωραει ο Σακης και...:

'Επ ρε Μακη αυτα εδω τι ειναι?'

"Αυτα Σακη μου ειναι τσιπουρες πολυ καλη επιλογη πελαγισιες"

Λιγο πιο κατω:

'Ρε Μακη τι εχεις εδω??'

"Αυτες εδω φιλε μου ειναι οι καλυτερες γαριδες φρεσκες οτι πρεπει για μακαροναδα" συμπληρωνει ολο περηφανεια ο Μακης.

Τελος ο Σακης βλεπει κατι αλλα που του κινησαν το ενδιαφερον

'ΑΑΑΑ Μακη αυτα εδω τι ειναι θελω οπωσδηποτε..'

"ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΗ ΤΑ ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ" ουρλιαζει ο Μακης.

'Τι εγινε ρε Μακη τι επαθες ρε?' λεει ο Σακης τρομαγμενος απο την αντιδραση

"Τιποτα ρε συ μονο σε παρακαλω αυτα εκει μη τα αγγιζεις ουτε για αστειο." λεει ο Μακης πιο ηρεμα

'Γιατι ρε συ τι ειναι αυτα τα ψαροειδη να ουμ' ?

"Αστα-κει"


No Limits Chris
βοήθημα:οχι εγω ο αλλος
τόπος:μπαρμπαλεξης 1
2010
Δήθεν Ανέκδοτα