6 Φεβ 2010

Ο Χέντριξ

Ο Αποστόλης από μικρός ήθελε να μοιάσει του Χέντριξ. Όλη τη μέρα έπεζε κιθάρα, ακουγε τους δίσκους του και γέμιζε το δωμάτιο του με τις αφίσες του.
Μια μέρα ξυπνάει το πρωί, κοιτάζεται στον καθρέφτη και τι να δει? Ο Χέντριξ τον κοιτάει μέσα από τον καθρέφτη με περηφάνεια και του λέει:


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- Μπράβο παλληκάρι μου είσαι ένας γνήσιος οπαδός μου και συνεχιστής της μουσικής μου.
Τρέχει τρελαμένος στη γυναίκα του φωνάζοντας:
- Γυναίκααα , θαύμα, θαύμα είδα τον Χέντριξ στον καθρέφτη μου.
- Ε, οχι και θαύμα απαντάει ψύχραιμα η γυναίκα του, είναι απολύτως φυσιολογικό.
- Τι είναι ρε γυναίκα φυσιολογικό , που είδα τον Χέντριξ στον καθρέφτη μου?
- Ε , μα φυσικά , αφού είδες το είδωλο σου!!


Argosholis
βοήθημα:κιθάρα
τόπος:σπίτι
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: