5 Μαρ 2010

Κινητη τηλεφωνια

Ειναι ο Αριστείδης και ο Έξαρχος για καφε.
- Δεν παιρνεις ενα τηλεφωνο ρε τον Βελερεφοντη λεει ο Αριστείδης, να ερθει για καφεδάκι κι αυτος, ή μάλλον άσε θα τον πάρω εγω που εχω σύνδεση στο κινητό.
Βγάζει λοιπον το κινητό του ο Αριστείδης πέφτει στα 4 και αρχίζει να μιλάει κανοντας ταυτόχρονα τεμενάδες και προσκυνήματα για μια ώρα ακριβώς. Κλείνει τελικα το τηλεφωνο και λέει στον Έξαρχο:


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- ΟΚ φιλε ο Βελερεφόντης θα ερθει.
- Μα καλα τι βλακειες ειναι αυτες ,πεταγεται οργισμενος ο Έξαρχος, εισαι μια ωρα κατω και προσκυνάς, γιατι?
- Ε μα ειναι φυσικο, αφού έχω 60 λεπτά δωρεαν ομιλίας προςκινητα!!!


Argosholis
βοήθημα:Διαφημιση κινητης τηλεφωνιας
τόπος:Σπιτι
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

8 σχόλια:

derlikono4 είπε...

καλο! αλλα λιγο κρυο.

Nioniosmeg είπε...

Λίγο. Τόσο δα. Όσο πατάει ο ελέφαντας :P

anekdota είπε...

Ahahahahahahaahh!!!

Vasilios Bouzoukos είπε...

Δηθεν ΧΩΡΙΣ ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΣΑΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΘΕΝ.

Ανώνυμος είπε...

vlakies ,diafono me ton apo panw ,mia xara dithen einai kai auta xoris maki, saki ,taki, kok

Ανώνυμος είπε...

teleio einai!!!

Ta exw akousei ola είπε...

Ok, ypoklinomai... :P :P

ion είπε...

Μόλις κάηκαν και τα τελευταία εγκεφαλικά μου κύτταρα.