14 Μαρ 2010

Βοήθεια Κλέφτης !!

Ένα ωραίο ανοιξιάτικο απόγευμα, σαν και το σημερινό, η Ρέα έχει βγει για καφέ με τις φίλες της. (Ναι, Ρέα τη λένε..τι παραπάνω έχει ο Chris Rea δηλαδή ?). Όπως περπατάει χαμογελαστή και καμαρωτή στο δρόμο, κάποια στιγμή εντελώς ξαφνικά ένας τύπος της αρπάζει την τσάντα και αρχίζει να τρέχει.Φορούσε και τακούνι παναθεμά την και δε μπορούσε να τρέξει, οπότε πάπαλα η τσάντα... Πάει στην αστυνομία να δηλώσει την κλοπή και λοιπά και εκεί της λέει ο τυπάς ότι έχουν 3 βασικούς υπόπτους τους θα ανακρίνουν. Η Ρέα δυσπιστεί , αλλά ο αστυνομικός είναι πεπεισμένος ότι θα τον βρει.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Μην τα πολυλογώ, ρωτάει τον πρώτο ύποποπτο ο αστυνομικός:
-Δε μου λες εσύ, πιστεύεις στα φαντάσματα?
-Φυσικά πιστεύω, απαντάει ο πρώτος, έχω δει 2-3 φορές.
-Εντάξει ευχαριστώ, λέει ο αστυφίλακας. Εσύ ? ρωτάει το δεύτερο.
-Ναι, λέει, πιστεύω και εγώ στα φαντάσματα..και αν ρωτήσετε πιστεύω και στα UFΟ...προχθές πετόυσε ένα πάνω απ' το σπίτι μου.
-καλά καλά, αποκρίνεται ο αστυνομικος και ρωτάει τον τρίτο.
-Τι? να πιστεύω στα φαντάσματα? λέει σχεδόν τρομαγμένος ο τρίτος ύποπτος. Όχι βέβαια..φυσικά και δεν πιστεύω
-Ευχαριστώ λέει κατενθουσιασμένος ο αστυνομικός και γυρνάει στη Ρέα:
"ο τρίτος ύποπτος είναι αυτός που σας πήρε την τσάντα. Είμαι σιγουρος."
-μα καλά, πως το καταλάβατε ? ρωτάει γεμάτη θαυμασμό η Ρέα
-Ε πως, λέει ο αστυνομικός...αφού μόνο ο τρίτος είναι...
Ρεά-ληστής!


dimitros
βοήθημα:Βάλια (ανερχόμενο μέλος) :-)
τόπος:Θεσσαλονίκη γενικότερα....
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: