23 Απρ 2010

Στον παράδεισο

Ο Θανάσης έχει πεθάνει και βρίσκεται στον παράδεισο. Εκεί που κόβει τις βόλτες του, πιάνει κουβέντα με το Μενέλαο. Εκεί που τα λένε, κι αφού γνωρίζονται, η κουβέντα έρχεται στον τρόπο που βρέθηκαν εκεί.
- "Εσύ ρε Μενέλαε είσαι και μικρός να ουμ'. Πόσο είσαι?"


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "25"
- "Και πως βρέθηκες εδώ?"
- "Ατυχία Θανάση μου! Εκεί που περίμενα στη στάση των ΚΤΕΛ ξαφνικά ένα όχημα βγήκε από τον δρόμο, με παρέσυρε και..."
- "Τι λε ρε παιδί μου..."
- "Κι εσύ όμως μικρός μου φαίνεσαι", ρωτάει αυτή τη φορά ο Μενέλαος, "... πόσο είσαι?"
- "23!!"
- "Καλά εσύ πως βρέθηκες εδώ?"
- "Εγώ να δεις γκαντεμιά ρε φίλε!... Είχα πάρει εκείνη την μοιραία πτήση... Ξαφνικά ο κινητήρας χαλάει και το αεροπλάνο πέφτει"
- "Α!... και έτσι ήρθες εδώ?"
- "Όχι! Από την πτώση σώθηκα. Το αεροπλάνο όμως έπεσε κοντά στον Βόρειο πόλο. Σωθήκαμε όλοι κι όλοι 7 επιβάτες. Δίπλα ακριβώς στο σημείο που πέσαμε υπήρχε μία σπηλιά. Μείναμε εκεί. Οι μέρες περνούσαν και τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα!!! Τι να φας στους πάγους!? Βρίσκαμε κάτι χόρτα που φύτρωναν πολύ αραιά εδώ κι εκεί. Την όγδοη μέρα είχαμε λιμάξει όλοι!! Δεν γινόταν άλλο!!"
- "Και?!???"
- "Για να επιβιώσουμε αποφασίσαμε να φάμε έναν"
- "Και??"
- "Ε, και εκεί είναι η γκαντεμιά ρε φίλε!! Εκείνη την περίοδο ήμουν σε στρατιωτική σχολή."
- "Ε και!???"
- "Φάγανε εμένα"
- "Γιατί!!???"
- "Γιατί ήμουν τρόφημος"


ένα παιδί
βοήθημα:ουίσκι
τόπος:σπίτι ανθρώπινα πονεμένου
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΠΕΛΛΑΡΑ

ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ

Ανώνυμος είπε...

popo arostimeno.......... m'arese!!!