24 Ιουν 2010

ΣουΚουΑρ

Δύο κινητά μιλάν μεταξύ τους:
- "Γεια σου Λίτσα!"
- "Γεια σου Σούλα!. Τι λέει? Όλα καλά? Τα παιδιά?"
- "Καλά είναι τα παιδιά, αλλά... να!... Με το σχολείο βρε Λίτσα μου... Ζορίζονται πολύ."
- "Α μπα?... Δεν τα παίρνουν εύκολα? Μήπως πρέπει να δεις την κεραία τους?"


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "Δεν είναι αυτό Λίτσα μου. Εύκολα τα παίρνουν. Και τα apps τα καταλαβαίνουν και τα widgets τα παίρνουν αλλά κουράζονται εύκολα και αποφορτίζει η μπαταρία τους πολύ γρήγορα. Σβήνουν μέσα στο μάθημα! Δεν ξέρω τι να κάνω..."
- "Αααα Σούλα μου... Μην ανησυχείς. Και τα δικά μου είχαν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα."
- "Α μπα? και το λύσατε?"
- "Αμέεε. Από τον καιρό που λάβαμε τα μέτρα μας η μπαταρία τους είναι μια χαρά! Δεν αποφορτίζουν με τίποτα. Τώρα πια είναι στα μαθήματά τους πολύ καλά!! Κάτω από δύο γραμμές δεν πέφτουν. Και οι βαθμοί τους... Άριστοι!"
- "Σοβαρά!!? Πως βρε Σούλα μου?!"
- "Τα στείλαμε φορτιστήριο!"


ένα παιδί
βοήθημα:καφές
τόπος:Καλαμαριά
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: