3 Σεπ 2010

Οι διακοπές

Ο Σάκης με τη γυναίκα του τη Φωφώ, τον Μάκη και την Στέλλα πηγαίνει διακοπές και μετά από τρεις μέρες τον καλεί ο Τάκης
- "Έλα ρε! Τι λέει ρε να ουμ'?"
- "Καλά!"
- "Τι λέει. Πως περνάτε? Η Φωφώ?"
- "Κοίτα... Εγώ καλά περνάω για τη Φωφώ δεν ξέρω..."
- "Γιατί ρε?!! Τι έγινε?"


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "Μόλις ήρθα στο μπαράκι που είμαι, ήπια ένα πόρτο, την κοίταξα και αποφάσισα να τη στείλω ρε! Την παράτησα!"
- "Τι λε' ρε Σάκη!!! Πω πωωωω!!! Καλά! Άσε. Θα μου τα πεις από Δευτέρα που γυρνάς"
- "Μπα... Δεν γυρνάω Δευτέρα. Λέω να κάτσω κανα 5ημερο ακόμα"
- "Και η δουλειά!??"
- "Ποια δουλειά?... Παλιά!... Κοίτα. Εδώ στο μπαράκι που είμαι ήπια και ένα δεύτερο πόρτο, είχε φύγει και η Φωφώ και το φιλοσόφησα ρε φίλε. Το αποφάσισα! Θα την παρατήσω την κωλοδουλειά ρε! Δεν είμαι εγώ για αυτά!"
- "Πω ρε Σάκη!! Πω ρε συ!!! Δεν είσαι καλά ρε!!! Καλά ο Μάκης, η Στέλλα τι λένε για όλα αυτά ρε!!?"
- "Κοίτα... Δεν ξέρω... Μόλις τους ανακοίνωσα για τη δουλειά και ενώ παράγγελνα και το τρίτο ποτήρι με ζάλισαν τα ούμπαλα ρε! Τους παράτησα λοιπόν κι εγώ και πήγα σε μία άλλη παρέα λίγο πιο εκεί να πιω το πόρτο μου με την ησυχία μου"
- "Που είσαι τώρα ρε Σάκη?"
- "Σε ένα μπαράκι εδώ ρε.."
- "Σε ποιο?"
- "Στο πόρτο παρατήσω"


ένα παιδί
βοήθημα:μπύρα
τόπος:Μαρτίου
2010
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: