22 Απρ 2011

Διακοπες

Παει ο Τακης διακοπες και την πρωτη μερα παιρνει τηλεφωνο το Σακη. "Φιλε μου Σακη " του λεει , "εχω να σου πω φοβερα νεα. Σημερα το πρωι αποφασισα οτι θα γινω γιατρος , διαβαζα ολο το μεσημερι και μεσα σε 3 ωρες εμαθα τα παντα και πλεον μπορεις να με αποκαλεις Δοκτωρ Τακη"


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
-Τι λες ρε φιλε απανταει ο Σακης, πως γινεται να γινεις μεσα σε μια μερα γιατρος?
-Κι ομως γινεται απανταει ο Τακης.
Την αλλη μερα το απογευμα ξανα τηλεφωνο ο Τακης.
-Φιλε Σακη αλλαξα γνωμη ρε, δεν μου παει το ιατριλικι να ουμ. Ξεκινησα το μεσημερακι να πασπατευω λιγο το pc και μεσα σε λιγες ωριτσες εγινα προγραμματιστης.
Ε το ιδιο συνεχιζοταν για ολο το υπολοιπο των διακοπων και αφου ο Τακης καταφερε να γινει δικηγορος, ποδοσφαιριστης, μαθηματικος ,οικονομολογος και εφοπλιστης σε λιγες μερες, ο Σακης στο τελευταιο τηλεφωνο δεν αντεξε και ξεσπασε.
- Τι λες ρε Τακη , τι βλακειες ειναι αυτες? Πως γινεται να γινεις ολα αυτα τα πραγματα σε λιγες μερες, πλακα μας κανεις?
-Κι ομως φιλε , απανταει ο Τακης , στο νησι που ειμαι ολα αυτα ειναι εφικτα
-Ε καλα σε ποιο νησι εισαι?
_Στην Αίγινα!!!


Argosholis
βοήθημα:κρασι και ρακομελο
τόπος:αρκουδα
2011
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: