3 Μαΐ 2011

Ο παπαροκάς

Ο Σάκης και ο Τάκης σε μία εξόρμησή τους καταλήγουν στη Μονή Τοπλού και θέλησαν να ακούσουν μία λειτουργία τις άγιες τούτες μέρες.
Καθώς όμως πλησιάζουν γίνεται όλο και πιο έντονος ένας θόρυβος, πού έμοιαζε να είναι ροκ μουσική.
Φτάνουν λοιπόν στο κατώφλι της πόρτας του μοναστηριού και έκπληκτοι βλέπουν τους πιστούς σε κλίμα κατάνυξης να τα σπάνε και το headbanging να δίνει και να παίρνει.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...

"...Βράδυ Σαββάτου ζω στη σκιά του και ξενυχτάω στα λιμάνια στους σταθμούς..."
"Αμήν, αμήν!!"

- Ρε μαλάκα τι γίνεται εδώ να ουμ;
- Ιδέα δεν έχω ρε Τάκη, να ρωτήσουμε κάποιον.
Βλέπουν σε μια άκρη έναν καλόγερο ο οποίος κοίταζε με υπερηφάνεια τον ιερέα.
-Συγγνώμη, γέροντα, τι συμβαίνει εδώ;
-Λειτουργία τέκνα μου.
-Πλάκα μου κάνετε; Καλά και ποιανού παπά φωνές είναι αυτές;
-Μα, του Παπα-Κωνσταντίνου!


**μη βαράτε, είναι το πρώτο μου :Ρ**


Μια κάποια δήθεν
βοήθημα:Βασιλικός γάμος
τόπος:Σητεία
2011
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: