14 Μαΐ 2011

Στο χωριό

Ο Μάκης επειδή είχε αρκετό καιρό να μιλήσει με τον Σάκη είπε να τον πάρει ένα τηλέφωνο.
-Έλα Σάκη τί γίνεται;Έχουμε χαθεί πού είσαι;
-Έλα Μάκη στο χωριό μου στην Φλώρινα είμαι!
-Καλά και τί κάνεις εκεί;
-Είπα να αλλάξω τρόπο ζωής και να μείνω εδώ,στην ύπαιθρο!


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
-Εντἀξει τί να πω άμα σου αρέσει...λέει φανερά παραξενεμένος
Μετά από μια σύντομη συζήτηση κλείνουν το τηλέφωνο...
Ύστερα αποφασίζει να πάρει και τον Τάκη γιατί και με αυτόν είχε να μιλήσει πολύ καιρό.
-Τί κάνεις Τάκη;Πού βρίσκεσαι;
-Μια χαρά φίλε μου.Στο χωριό μου στην Κοζάνη είμαι.
-Καλά μη μου πείς ότι αποφάσισες να μείνεις μόνιμα ΚΑΙ εσύ;
-Ακριβώς!Όμως,ποιός άλλως πήρε την ίδια απόφαση;
-Ο Σάκης,πλέον μένει μόνιμα στο δικό του χωριό στη Φλώρινα.
-Α,ο Σάκης αυτός ο βλάκας,ο κάποτε φίλος μου...
-Γιατί τί συνέβη;Έχετε τσακωθεί;
-Ναι μαλώσαμε...Γίναμε από δυο χωριά χωριάτες...


Οσονούπω Κεκαημένος
βοήθημα:σεφάκ
τόπος:φλυτζάνι
2011
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: