16 Μαΐ 2011

Το αμάξι

Ο Τάκης αποφασίζει να αγοράσει αυτοκίνητο. Βρίσκει, λοιπόν, ένα καλό μεταχειρισμένο και σε καλή τιμή και το έχει πάρει για να το τσεκάρει σε δικό του συνεργείο.
- "Μάστορα! Θέλω να τα δούμε όλα ε?"
- "Όλα θα τα δούμε κύρ Τάκη. Μην ανησυχείς"
Ο μάστορας αρχίζει ελέγχει τη μηχανή, βλέπει τα φίλτρα, κοιτάει από εδώ, κοιτάει από εκεί. Τάκης λίγο πιο δίπλα παρακολουθούσε περιμένοντας με αγωνία το πόρισμα.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Σε κάποια φάση ο Τάκης πάει τουαλέτα. Με το που γυρνάει βλέπει τον μάστορα να έχει παρατήσει το αμάξι, να έχει ανοίξει ένα laptop και αραχτός στην πολυθρόνα να διαβάζει.
- "Καλά ρε μάστορα! Μία στιγμή έλειψα και τα παράτησες να ουμ?. Το βιάζομαι το πράμα!"
- "Μα τι λέτε κύριε Τάκη! Τον έλεγχό μου συνεχίζω και εδώ"
- "Που ρε φίλε! Στο λάπτοπ?"
- "Ε, να. Δείτε και μόνος σας", λέει ο μάστορας και δίνει το laptop στον Τάκη.
Ο Τάκης βλέπει μία σελίδα στο blogspot... Αρχίζει να διαβάζει:
"Είμαι το ΝΙΡ4246 και αυτό είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο. Από εδώ καλοί μου φίλοι θα τα λέμε όσο συχνά μπορώ... μπλα μπλα μπλα".
- "Τι μαλακίες είναι αυτές...", σκέφτεται ο Τάκης και συνεχίζει στο δεύτερο κείμενο
"Γεια σας. Είμαι το ΝΙΡ4246 πάλι. Προχθές στον δρόμο της Χαλκιδικής και ενώ ήμουν με τρίτη και 80 ξαφνικά από δίπλα μας πέρασε μία Ferrari... μπλα μπλα μπλα".
- "Καλά ρε φίλε!! Τι μαλακίες είναι αυτές! Τι κοιτάμε εδώ να ουμ?"
- "Μα... τις αναρτήσεις του!"


ένα παιδί
βοήθημα:ποδήλατο
τόπος:Θεσσαλονίκη
2011
Δήθεν Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

pigenei enas tipos se ena magazi me axesouar aytokinitou kai leei sto idioktiti: gia sas thelo na valo sto amaxh mou labes pou fotizoun lefko xroma -den poulame teties labes tou leei o idioktitis den eine dikes mas.....
edaxei tou leei kai o tipos fevgei...
meta apo mia mera vgenei gia kafe me ton kolito tou pou aftos eixe lefkes labes sto amaxh tou...
-ton rotaei o kolitos tou : ti egine re entaxi me ths labes ths ebales..???-o tipos:oxi re si mou eipe den einai dikes tou -kolitos: kala sou eipe afou eine labes xenon!!!