29 Δεκ 2011

Πήγε να προσευχηθεί

Ο Τάκης, βαθιά θρησκευόμενο άτομο, αποφασίζει να πάει να προσευχηθεί σε μια εκκλησία και να διαλογιστεί για τα γενικότερα τεκταινόμενα που συμβαίνουν.
Βρίσκει, λοιπόν, μία καλή εκκλησία, μπαίνει μέσα, ανάβει ένα κεράκι και σκύβοντας στα γόνατα αρχίζει να διαλογίζεται:


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
- "Θεέ μου... Τι να κάνω?... Παντού γύρω υπάρχει σήψη και διαπλοκή... Σε τι κόσμο θα φέρω τα παιδιά μου?..."
- "Μην ανησυχείς!", ακούγεται μία γυναικεία φωνή
- "Παναγία μου!!!", αναφωνεί ξαφνιασμένος ο Τάκης
- "Μη φοβάσαι. Εγώ είμαι", συνεχίζει η γυναικεία φωνή, η οποία ηχούσε σαν μελωδία στα αυτιά του...
- "Τι να κάνω Παναγία μου! Παντού γύρω μας κλέβουν, η νεολαία έχει ξεσηκωθεί, σπάει και καταστρέφει, παντού γύρω σκάνδαλα και διαπλοκή. Ποιος είναι ο ρόλος μου? Τι πρέπει να κάνω?"
- "Να ψηφίσεις τον Καρατζαφέρη!", απαντά η φωνή με σιγουριά και αυστηρότητα, "μόνο αυτός μπορεί να δώσει λύση στην χώρα. Μόνο αυτός και ο Άδωνις Μανωλίδης".
- "Μα..."
- "Θέλω να διαβάσεις προσεκτικά τις προγραμματικές εξαγγελίες του ΛΑΟΣ και να τις διαδόσεις παντού!"
Ο Τάκης, σαφώς συνταραγμένος αλλά και απορημένος από αυτά που άκουγε γυρίζει το κεφάλι του και αντικρίζει τον παπά που καθόταν λίγο πιο εκεί.
- "Πάτερ!! Ακούσατε αυτά τα λόγια!??"
- "Ναι...", απαντά ο παπάς
- "Μα είναι όντως η Παναγία?"
- "Βεβαίως τέκνο μου..."
- "Και τι είναι αυτά που μου λέει για Καρατζαφέρηδες για το ΛΑΟΣ. Είναι δυνατόν να με ωθεί η Παναγία να ψηφίσω το ΛΑΟΣ?!!!"
- "Μα εννοείται τέκνο μου..."
- "Γιατί??!!"
- "Αφού είσαι στην Παναγία τη Δεξιά"


ένα παιδί
βοήθημα:το ανέκδοτο του Δημητρού
τόπος:Καλαμαριά
2011
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: