1 Ιαν 2012

Ευχές και μαλακίες... Για τέτοια είμαστε τώρα

Το 2011 έφυγε. Τα δήθεν ανέκδοτα με τη δική σας υποστήριξη πήγαν για άλλη μια χρονιά καλά, η Ελλάδα για άλλη μια χρονιά, επίσης με τη δική σας υποστήριξη, κατά διαόλου. 

Μέσα στο 2011 δύο καλοί μου φίλοι φύγανε για εξωτερικό. Ο ένας μάλιστα μου έφερε πρόταση για δουλειά για την Αυστραλία, ώστε να φύγουμε μαζί. Εκεί, λέει, είναι καλύτερα. 

Για παράδειγμα στον δρόμο, λέει, τα αυτοκίνητα σταματάνε στο κόκκινο, σέβονται τις διαβάσεις, δεν παρκάρουν μπροστά από μπάρες και όλοι κυκλοφορούν με ποδήλατο!

Εκεί, λέει, οι εταιρείες δεν δουλεύουν με τα λεφτά του δημοσίου, δεν στήνουν διαγωνισμούς αλλά όλα στηρίζονται στην αξιοκρατία και την ποιότητα.

Εκεί, λέει, κανένας δεν κλέβει την εφορία, όλοι δηλώνουν ακριβώς ό,τι βγάζουν και όλοι φορολογούνται ακριβώς για ότι θα έπρεπε να φορολογούνται. 

Μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να φύγω. Αφού και εδώ σέβομαι τις διαβάσεις, και εδώ δεν παρκάρω μπροστά από μπάρες και εδώ κυκλοφορώ με ποδήλατο. Αφού και εδώ ΔΕΝ ζω από βρόμικα χρήματα από στημένους διαγωνισμούς, ΔΕΝ γλύφω πολιτικούς και προσπαθώ στη δουλειά μου πάντα για το καλύτερο και την αποδοχή από τον κόσμο. Γιατί να φύγω αφού και εδώ δεν χαρίζω την ψήφο μου σε κανένα αφού και εδώ δηλώνω πάντα ακριβώς ότι βγάζω...

Η δική μου η Αυστραλία είναι εδώ. Και στο τέλος τέλος της γραφής εγώ (ο κόσμος) είμαι η Αυστραλία, εγώ (ο -άλλος- κόσμος) και η Ελλάδα.

Καλή χρονιά σε όλους τους Έλληνες (και όχι μόνο) που προσπαθούν για το καλύτερο.


2 σχόλια:

Asymptotic Freedom είπε...

Συμφωνώ εν μέρει ... Σκέφτομαι σοβαρά να φύγω για εξωτερικό για σπουδές κτλ. αλλά από την άλλη σκέφτομαι και αυτό που λες ... Μπορώ να φτιάξω εδώ την δικιά μου Αυστραλία ... άντε να δούμε...

Ανώνυμος είπε...

Να φτιάξουμε εμείς την πατρίδα μας όπως θα έπρεπε να είναι. Πριν να είναι αργά όμως, επειδή τα σχέδια των μεγάλων ήδη υλοποιούνται.