13 Φεβ 2012

Νέα χρήση μαθηματικών

Το μεταφέρω όπως έγινε η στιχομυθία με την κόρη μου (7 παρά κάτι χρονών). Θα μπορούσα να το βάλω μέσα σ' ένα νέο σενάριο αλλά νομίζω θα έκλεβα από την πνευματική ιδιοκτησία της κόρης μου.

Κόρη: Μπαμπά μάλωσα με την Θεανώ στο σχολείο σήμερα.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Εγώ: Γιατί παιδί μου;
Κόρη: Γιατί με έσπρωξε.
Εγώ: Και εσύ τι έκανες;
Κόρη: Θύμωσα και της είπα ότι είναι χαζή.
Εγώ: Και τι έγινε;
Κόρη: Τίποτα. Σταμάτησα να παίζω μαζί της.
Εγώ: Κοίτα, παιδί μου μερικές φορές πρέπει να μη λέμε μόνο λόγια αλλά να κάνουμε και πράξεις.
Κόρη: (Έκφραση στο πρόσωπο χαμογελαστής απορίας). Χα, δηλαδή μπαμπά τι; Να λέω 1 και 1 ίσον 2, 2 και 2 ίσον 4;
Εγώ: ____________ !!!




βοήθημα:Αθωότητα
τόπος:Σπίτι
2012
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: