19 Φεβ 2012

Το δελτίο ειδήσεων

Στο Μένγκα Τσάνελ αποφασίζουν να λανσάρουν νέο μοντέλο δελτίο ειδήσεων, με δύο παρουσιαστές αντί ενός. Η μία παρουσιάστρια θα είναι η Ολγα Τρέμη, και ο δεύτερος ένας νεαρός απόφοιτος της σχολής δημοσιογραφίας, φέρελπις κλπ.
Ξεκινά λοιπόν το πρώτο δελτίο της...νέας τεχνοτροπίας, εκφωνεί την πρώτη είδηση η Τρέμη, "υπέκυψε στα τραύματά του ο αστυνομικός", πετάγεται ο φέρελπις και λέει, "μπα, διαφωνώ, δεν υπέκυψε, υπερβολές". Αποσβολωμένη η έμπειρη ανκοργούμαν συνεχίζει (τι νάκανε άλλωστε) στη δεύτερη είδηση, "κύμα καύσωνα σε όλη την Ελλάδα από αύριο", πετάγεται ο νεαρός, "εχω αντίρρηση, δε θα έχει καύσωνα, δροσερά θα είναι!". Συνεχίζει όλο το δελτίο σ' αυτό το μοτίβο, με την Τρέμη να εκφωνεί τις ειδήσεις και το νεαρό να διαφωνεί.


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Στο τέλος του δελτίου έξαλλος ο διευθυντής ειδήσεων φωνάζει το νεαρό. "Τι ήταν αυτό! Θα με τρελλάνεις; Αυτά είπαμε θα έκανες στο πρώτο σου δελτίο; Αντί να σχολιάζεις τις ειδήσεις εσύ διαφωνούσες; Αίσχος!"
"Κύριε Διευθυντά", λέει ο νεαρός, "αφού έτσι είμαι εγώ,τι να έκανα;"
"Τι θα πει τι να έκανες και έτσι είσαι εσύ;" ωρύεται ο διευθυντής. "Τι είσαι τελοσπάντων;"
"Κύριε Διευθυντά, είμαι αντιρρησίας της είδησης!"


Stathis Panagiotopoulos
βοήθημα:Η εκπομπή του Τζίμη Πανούση
τόπος:Κοντά στο αεροδρόμιο, πάνω στο μηχανάκι
2012
Δήθεν Ανέκδοτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: