28 Μαρ 2012

Ο Κοκκινογένης και οι μουσικοί

Σε ενα πλοίο όπου ταξίδευαν όλοι οι μεγάλοι μουσικοί του κόσμου κάνει ''ΝΤΟΥ'' ο διάσημος κοκκινογένης πειρατής και φέρνει τα πάνω κάτω!!! Το πλοίο πλέον είναι υπό κατοχή του και αυτός δίνει τις διαταγές.
Λέει πρώτα στον Μοτσαρτ: Πήγαινε πάρε τον κουβά και κάνε μάπα στο κατάστρωμα. Ο Μοτσαρτ απαντάει: Μα τι λές?Τα δικά μου χέρια είναι μόνο για να γράφουν νότες. ΧΡΑΑΑΑΑΑΑΠ του κόβει το κεφάλι.
Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Υστερα πηγαίνει στον Μπετόβεν και του λέει:Τσακίσου και δέσε τα πανιά.Ο Μπετοβεν απαντάει:Μα τι λές?Τα δικά μου χέρια είναι μόνο για να συνθέτω.ΧΡΑΑΑΑΑΑΑΠ του κόβει το κεφάλι.
Τέλος πηγαίνει στον Μπαχ:Πάρε τον κ@λ@ σου και πάνε να μου ετοιμάσεις να φάω.Απαντάει και ο Μπαχ:Μα τι λες?Τα δικά μου χέρια είναι μόνο για να παίζω πιάνο.Και ΧΡΑΑΑΑΑΑΠ του κόβει το κεφάλι.Αυτό συμβαίνει και με τους υπόλοιπους μεγάλους μουσικούς.

Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα? Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ


argy22
βοήθημα: άγνωσο (καλύτερα να παραμείνει και άγνωστο)
τόπος: άγνωστος
Δήθεν Ανέκδοτα
2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: