30 Ιουλ 2008

Οι εξετάσεις

Ένας τύπος πονάει στα γόνατα. Πάει λοιπόν στον γιατρό, αυτός του κάνει τις πρώτες πρόχειρες εξετάσεις και αποφασίζει ότι το πρόβλημα πρέπει να εξεταστεί σε βάθος:
- "Κύριέ μου, φαίνεται να έχετε πρόβλημα. Για να δούμε όμως το μέγεθος και την ακριβή φύση του προβλήματος θα πρέπει να υποβληθείτε και σε κάποιες περαιτέρω εξετάσεις."
- "Μάλιστα γιατρέ. Ό,τι πείτε..."
- "Δε μου λέτε, ποια εφημερίδα διαβάζετε?"
- "Εεεε, την τάδε... Γιατί??"
- "Αύριο κατά τις 5 η ώρα θα σας περιμένω μαζί με την εφημερίδα σας"
Ο τύπος, η αλήθεια είναι πως σάστισε από αυτό που του ζήτησε ο γιατρός, αλλά μην μπορώντας να κάνει και διαφορετικά, αφού ο πόνος στα γόνατα ήταν δυνατός, πάει την άλλη μέρα με την εφημερίδα του.
- "Καλησπέρα γιατρέ."
- "Καλησπέρα. Καθίστε σας παρακαλώ στο κρεβάτι"
Ο τύπος κάθεται...
- "Τοποθετήστε την εφημερίδα στα γόνατά σας"
...την τοποθετεί...
- "Τώρα, παρακαλώ αρχίστε να διαβάζετε τις στήλες που σας ενδιαφέρουν"
Ο τύπος άρχισε να παραξενεύεται πολύ... Ξεκινάει, διαβάζει, γυρνάει τις σελίδες στα άρθρα που τον ενδιέφεραν και ο γιατρός από δίπλα προσηλωμένος με μεγεθυντικό φακό στην εφημερίδα...
- "Μμμμμ, μάααλιστα... Α χα!..., βέεεβαια", μονολογούσε, ενώ ο ασθενής συνέχιζε το διάβασμα...
- "Γιατρέ! Τι διάολο κάνουμε τώρα εδώ??!!!"
- "Σας εξετάζω κύριέ μου!"
- "Μα γιατρέ!! Την εφημερίδα εξετάζετε ή εμένα??"
- "Την εφημερίδα... και τα γόνατά σας..."
- "Την εφημερίδα!!??... και τα γόνατά μου??!! Τι βλακείες είναι αυτές!! Τι σόι εξέταση είναι αυτή?!!", ουρλιάζει ο ασθενής
- "Αρθροσκόπηση"


Αργοσχόλης
βοήθημα: καφές
τόπος: Καλαμαριά
2008
Δήθεν Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΒΡΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕ ΕΜΕΤΕ.ΠΩ ΠΩ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΓΑΣΤΡΟΟΙΣΟΦΑΓΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΕΥΓΕ.ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ