9 Νοε 2009

Η πτώση τις προοδου του Λακη στο σχολειο

Ο γιος του Τάκη , ο Λάκης ηταν ενα εξυπνο και επιμελες παιδι...Διάβαζε πολύ,και με πρόγραμμα,είχε στερηθεί τις εξόδους του..και το χε παρει επαγγελματικα το ζητημα διαβασμα...αλλα ολα αυτα μεχρι τον Γενάρη.
Μετά τον Γενάρη,η λέξη διάβασμα για τον Λάκη ειτο άγνωστη..


Αντέχω, δείξτε μου τη συνέχεια του ανέκδοτου...
Ο λάκης το ριξε στο φαι...Έτρωγε..έτρωγε και έτρωγε...
το πρωι πριν το σχολειο...μεσα στο σχολειο.μετα το σχολειο...ετρωγε μεχρι και στο φροντιστηριο και στην εκκλησία
Έτρωγε τόσο που δεν προλαβαινε να διαβασει..
Ο πατέρας του Λάκη ..ο Τάκης ανυσηχούσε και αποφασισε να πάει στο σχολειο του μικρου,να ρώτησει τους καθηγητές για το παιδί του..Πάει ...Ψάχνει για λιγο τον υπευθηνο τμηματος του λακη και τον πλησιαζει
-Καλημερα σας..ειμαι ο πατερας του Λάκη
-Καλημέρα σας κυριε..πειτε μου
-Ηρθα να μου πειτε πως τα παει ο γιος μου...
-Μαλιστα κυριε..Λοιπον...ο γιοκας σας ειναι καταρχην ενα πολυ καλο παιδι..και μεχρι το γεναρη αποτελουσε το καμάρι του τμήματος..Ηταν πραγματικα αψογος..
μετα το Γενάρη όμως..έκανε κοιλια


stathissketo
βοήθημα:γαλλικός φουντούκι
τόπος:BurwnasKammenos
2009
Δήθεν Ανέκδοτα

3 σχόλια:

Αναστασίου Δημήτριος είπε...

χαχα καλό!! :)

Unknown είπε...

na anebasw kai pio hardcore?
ebala ena soft gia tin gnwrimia..kalws me vrhkate..tha me sixathite

Unknown είπε...

5 αστέρια από μένα. Προχώρα!